czwartek, 19 stycznia 2017

Pani Zima.

Ostatnio nie mam jakoś ochoty na dzierganie...a prace ,które powstały czekają na zdjęcia. To wcale nie znaczy ,że nic się nie dzieje.Coś tam robię,lepię, maluję...odwiedzam blogi dziewczyn,które wyczyniają cuda z papieru,bo papier mnie nęci:)O efektach tego "pociągu" będzie następnym razem ,a dzisiaj o sercu pani Zimy napiszę.
Miało wyjść w zimowych kolorach...popękane jak lód na jeziorze.Różne odcienie błękitu,srebro...zimne barwy.

Wyszło coś takiego.


Dodałam srebrny łańcuszek i mam wisiorek.Zastosowań może być więcej...drugie serduszko może trafi na kartkę albo stanie się breloczkiem...kto to wie:) 




Ponieważ pierwszy raz robiłam coś takiego, więc moje serce nieśmiało zgłaszam do zabawy:)

Coś nowego-od A do Zet


W kolorach zimy-Crafty Moly


Na zdjęciu poniżej widać wszystkie materiały ,które wykorzystałam do zrobienia serduszek:)


Ze zwykłych skorupek , powstały maleńkie lodowe kry:)

Pozdrawiam zimowo:)





16 komentarzy:

  1. Kasiu, serduszka piękne, pomysłowe. Podziwiam piękne barwy. Idealna kompozycja z tym, co za oknem mam...szklana zima.
    Pozdrawiam

    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szklana...jazda samochodem to koszmar.Wolę spacer nad jezioro.
      Może znowu jaką inspirację przywlekę:)

      Usuń
  2. Bardzo pięknie i pomysłowo!:) Dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście za biżuterią nie przepadam, ale takie serducho - wisiorek z miłą chęcią bym włożyła :) Rewelacja
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że mój mały projekt przypadł Ci do gustu:)

      Usuń
  4. Rewelacyjny efekt :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za fajny temat wyzwania:)

      Usuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Takiej pracy jeszcze nie mieliśmy w naszych wyzwaniach! Piękny zimowy wiosiore! Zachęcamy do zabaw z papierem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa z papierem to nie taka prosta sprawa jak mi się wydawało...ale próbuję i pewnie w końcu coś mi wyjdzie:)

      Usuń
  6. No i bardzo dobrze, że postanowiłaś spróbować czegoś nowego, bo wyszła bardzo oryginalna ozdoba. Moim zdaniem to jest trudniejsze, niż zabawy z papierem ;) Dziękuję za zabawę z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne jest wszystko zanim stanie się łatwe:)

      Usuń
  7. No ale że tak ze skorupek??? Cudownie, mroźnie, zimowo... świetny pomysł, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te serduszka. I kto by pomyślał, że ze skorupek po jajkach można zrobić taką elegancką biżuterię :D Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń