sobota, 22 października 2016

Nie musisz tworzyć do szuflady...możesz pomagać tworząc.

 Wiem,że jest sporo osób,które tworzą  dla samej radości tworzenia...to znaczy nie w celach komercyjnych.Prac przybywa...miejsce w szufladach,szafach i innych schowkach kurczy się,albo co gorsza już go wcale nie ma:)Wcale nie musi tak być...możesz pomóc komuś kto tego bardzo potrzebuje:)Dzisiaj chodzi o małą Amelkę.
Joasia z bloga "Moje małe pasje" wpadła na genialny pomysł takiej pomocy.Po szczegóły odsyłam więc do niej Apel o pomoc dla Amelki

Piszę o tym z nadzieją,że ktoś kto tu zagląda zechce "rozstać"się z dziełem swoich rąk...





5 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci z całego serca za tego posta - ja też dzięki tej akcji nie muszę tworzyć do szuflady :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzięki temu ktoś jeszcze zechce pomóc.A Tobie Joasiu życzę żeby wszystko poszło gładko i bez problemów:)

      Usuń
    2. Acha, mam Cię. nie było trudno. Piszę wprawdzie nie na temat. Jak się cieszę, że znalazłam mojego czytelnika. Buziaki
      P.S. Pomyślę o tej pomocy. fajnie, że się organizujecie, gdy zachodzi taka potrzeba:)

      Usuń
    3. Klaro,jesteś miłym gościem w moim wirtualnym kącie:)
      A pomocy pomyśl...zresztą sama pisałaś coś o braku miejsca:)

      Usuń
  2. Katrinka, widziałaś u Maranty http://maranciaki.pl/forum/viewtopic.php?t=13408 . Pociągnij wątek.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń