wtorek, 25 października 2016

Jesiennie.

Jaka jest jesień tego roku  każdy widzi.Mokra...pochmurna,wieje wiatr i wciąż pada...
Lubię taką pogodę...spacer w deszczu,ciemne chmury...lubię.W jednym tylko ta pogoda przeszkadza,w robieniu zdjęć...nic nie wychodzi w pomieszczeniu.Nie ma rady,trzeba manekina wywlec na dwór,inaczej moje prace zobaczycie latem:)...Korzystając z tego ,że deszcz zrobił sobie małą przerwę(zmęczył się czy co)zrobiłam zdjęcia.Coś tam wyszło...jesień widać i mój pierwszy sweter z cyklu"I nikt nie widzi"....czyli obszerne coś o dziwnej konstrukcji:)



Inspiracją był projekt Dropsa...to znaczy tylko krój,bo cała reszta to już moja fantazja:)






Robiłam go długo,chyba od lata....skończyłam wreszcie i nie jest źle:)
Miałam ambitny plan zrobienia go  wzorem "jodełki"...



...ale skapitulowałam po paru rzędach ....to fantastyczny ścieg i bardzo prosty,problem w tym ,że okropnie nitkożerny.Tak czy siak w moim swetrze zaistniał jako ściągacz.
Gdyby ktoś był chętny na ten wzór to proszę...film IK.



  • włóczka Anora Active 500m/100g
  • druty nr.5 ściągacze i plisy
  • druty nr 10 cała reszta
  • szydełko 3.5 do łączenia(żadnej igły do zszywania)elementów.
To tyle na dziś...albo aż tyle...


10 komentarzy:

  1. Fantastyczne wdzianko :-) Rewelacyjny fason.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to coś,bardzo ładne kolory,uwielbiam takie fasony zwłaszcza że zawsze mam coś niecoś do ukrycia.Szkoda tylko,że nie na ludziu:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dziwną skłonność do robienia rzeczy ,którymi można by się owinąć:)
      Na ludziu zdjęć nie ma, bo nie ma kto aparatu trzymać...selfie odpada:))

      Usuń
  3. Nawet bez 'ludzia" jest piękne. Takie inne. Widać pomysłowość i kreatywność.
    A cykl "i nikt nie widzi", co to za bajka?
    buziaki
    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Klaro:)
    "I nikt nie widzi"...to takie wyrażenie obrazowe.Nie masz czasem ochoty ukryć się ,zniknąć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny sweter wydziergałaś! przytulaśny bardzo-:)

    OdpowiedzUsuń