sobota, 5 marca 2016

Wielkanocne inspiracje.

Marzec...
W tym roku zrobiłam dekoracje w jasnych barwach.Koszyczek na kwiaty i na  jajeczka.
Farbą plakatową pomalowałam jajka styropianowe...właściwie to rozprowadzałam ją palcem umoczonym w wodzie:)Po wyschnięciu ubrałam w koszulki filetowe,zrobione z białej bawełny.
Do produkcji koszyczków użyłam trzech nitek połączonych razem,bawełny ,lnu i jedwabiu.Znalazł się tam też inny materiał,do ożywienia tej bieli użyłam sizalu.
.




Jeszcze o zajączkach słówko.Powstały w zeszłym roku...zrobiła je Ewa(pisałam już o niej).Mam ich pięć sztuk w różnych kolorach , śliczne są:)

A tak wygląda od środka koszyczek na kwiaty:)


Jak widać ja użyłam salaterki,ale równie dobrze może być to pasująca puszka albo obcięta plastikowa butelka po wodzie.

Serdecznie pozdrawiam z prawie już wiosennych Mazur...przebiśniegi zakwitły:)



4 komentarze:

  1. Śliczności ! Cudne wielkanocne ozdoby :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik , nie tylko na Wielkanoc. Koszyczki mogą służyć cały rok. Pozdrawiam Katrinko bardzo serdecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń