środa, 23 marca 2016

Malinowa jaszczurka.

"Lizard" to projekt autorstwa Jasmin Räsänen.Wzór jest dostepny na Ravelry,
Szal prosty i przyjemnie się go robiło.

Wersja wieczorowa:)
Jednak 
 według mnie, prosta krawędź przy szyi to nie był dobry pomysł...

Wersja krzakowa:)


Przy takiej długości(u mnie 182cm) nie najlepiej się toto układa.Może to wina włóczki,której użyłam?Wełna 100% i szydełko nr.4.

Wersja spacerowa:)

Do kompletu zrobiłam sobie mitenki.Niech Was nie zwiedzie ażurowy wzór...nie są tylko ozdobą,grzeją jak trzeba:)
Projekt już mój własny,inspirowany oczywiście"Jaszczurką".




I to tyle na dziś...:)
Następny wpis będzie dotyczył czegoś ,czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiłam.
Do nastepnego razu:)



10 komentarzy:

  1. Świetny projekt. Bardzo prosty, ale bardzo fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest świetny...a to tylko słupki i słupki reliefowe:)

      Usuń
  2. Cudny komplet :-) Chusta przepiękna ! Cudny wzór i doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet,chusta cudna:) Pozdrawiam i wesołych świat życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  4. Świetny komplecik , w pięknym kolorze. Chusta wspaniale się prezentuje , nie zauważam nic przy szyi złego. Wersja krzakowa haha .... super to napisałaś , od razu się uśmiechnęłam. Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:)
    Lubię wywoływać uśmiechy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz "odkryłam" ten szal. Bardzo mi sie podoba. Ale nie wiem od czego zacząć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu,zaczynasz czterema oczkami łańcuszka,potem w pierwszym oczku łańcuszka robisz cztery słupki...wyjdzie taki wachlarzyk,to jest 1 rząd.
      Wzór na Raverly jest bardzo czytelny.Zakładam,że go sobie ściągnęłaś:)

      Usuń