piątek, 19 lutego 2016

Sercowe otulenie...

Post miał zaistnieć parę dni temu,ale jest dzisiaj.Nawet dobrze się składa bo u mnie pada,jest szaro,smutno i mokro... trochę koloru nie zaszkodzi:)

Chusta "Little Valentine"
Projekt Sylvie Beez. Wzór jest darmowy, do pobrania na Ravelry.
Opis w języku angielskim i niemieckim.







  • druty 4mm
  • na chustę mniejszą(są dwie wersje,mała i duża)zużyłam niecałe 100g włóczki(2x 50g bo robiłam w dwie nitki),czyli około 400m.Moja włóczka to puszysty akryl,miękki i miły w dotyku.


  • długość chusty 154
  • wysokość 73


Kiedyś pisałam ,że nie lubię motywu serduszek...ale jak mawiał Konfucjusz, tylko mędrcy i głupcy nigdy nie zmieniają zdania:)




10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna chusta,a wzór jest śliczny. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu:)
      Wprawne dziewiarki mówią,że ten wzór nadaje się dla początkujących...ale jak we wszystkich ażurach trzeba się skupić przy dzierganiu:)

      Usuń
  2. Ostatnie zdanie to święta prawda. W swoim życiu często zmieniałam zdanie ... a może gust się zmienia ? Chusta rewelacyjna , piękny kolor i wykonanie. Miłej niedzieli Katrinko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z biegiem lat wszystko się zmienia...nasz gust zapewne też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzór, doskonałe wykonanie. Kolorek znakomity do rozweselenia szarugi. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Kolor faktycznie rozwesela...a już z całą pewnością wyróżnia się w szare dni:)

      Usuń
  5. Wzór jest niesamowity ! A kolor, przepiękny, bardzo energetyczny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)W całym swoim skromnym dorobku dziewiarskim zrobiłam tylko dwie chusty...i obie w intensywnych kolorach.Ta pierwsza (zrobiona) jest wściekle niebieska:)

      Usuń
  6. Świetna ta chusta ;D Podziwiam za cierpliwość, ja w życiu czegoś takiego bym nie zrobiła
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mawia się, nigdy nie mów nigdy...kto wie co czeka "za rogiem":)

    OdpowiedzUsuń