sobota, 9 stycznia 2016

Spóźnione życzenia i wędrująca książka.



Nowy rok ...robicie podsumowania,co się udało zrealizować z ubiegłorocznych postanowień.
Wypadałoby i mnie.Cóż...wstyd się przyznać, ale jak zwykle u mnie wszystko poszło nie tak.
Jedno jest pewne,mam słomiany zapał do wszystkich większych projektów,planów.
W tym roku zatem żadnych  postanowień.Niech życie toczy się własnym rytmem,w ten sposób uniknę rozczarowań:)Wam jednak życzę,żeby wszystko co sobie wymarzycie ,zaplanujecie...niech się spełni!

W pierwszy dzień roku odbyłam podróż...do Irlandii.No dobrze ,może nie ciałem ale duchem byłam tam z pewnością.Czułam na twarzy chłodny wiatr wiejący od morza i zapach deszczu nocą. Wszystko za sprawą Wędrującej Książki. "Irlandzki sweter"Nicole R. Dickson to pierwsza powieść tej autorki i...może nie będę pisała recenzji,ocenicie same po przeczytaniu.Powiem tylko,że wzorów na swetry tam nie znajdziecie.Dostaniecie za to opowieść o przyjaźni i miłości,która mieni się wszystkimi kolorami tęczy.Opowieść o ludzkich słabościach i lękach i o tym,że życie mimo wszystko może być piękne.


„... lekcja miłości polega na tym, żeby samemu będąc zniewolonym dać wolność."
Nicole R.Dickson 



Książka przybyła do mnie w wigilię Bożego Narodzenia od Basi,która zrobiła mi jeszcze piękny prezent pod choinkę:)

 Szydełkowe podkładki pod kubki.
Cudna karteczka z życzeniami.
 Filcowa torebeczka pełna słodkości.

I jeszcze książki,które z pewnością mi się przydadzą...szycie i wyszywanie:)


Teraz książka powędruje do Katarzyny B. Miłego czytania:)

6 komentarzy:

  1. Witaj Katrinko !!!Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok !!!! Miło mi , że po długiej przerwie odwiedziłas mój blog. Wspaniałe otrzymałaś prezenty ,a podróży do Irlandii to zazdroszczę.
    Życzę Tobie , aby zawsze mimo wszystko Twoje życie było piękne . Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu za piękne życzenia.
      Co do podróży...każdy może w taką wyruszyć :)Książki,obrazy,muzyka...to doskonałe "machiny" do teleportacji:)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.Piękne prezenty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...za życzenia i za odwiedziny:)

      Usuń
  3. Piekne prezenty dostalas. Ja robilam dotychczas podsumowania. Ale ubiegly rok byl inny wiec i ten tez bedzie wiec odpuszczam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu.Zapewne masz rację,każdy dzień jest inny...i przez to jest ciekawie:)
      Kto wie co się może zdarzyć:)

      Usuń