poniedziałek, 13 lipca 2015

Koszyk.

Właściwie jeszcze nie znam przeznaczenia tego koszyczka.
Na zakupy ?Może...tylko musiałabym wzmocnić jakoś te uszy.Na zdjęciu poniżej widać jak nitka jest naciągnięta.




  • linka jutowa 10mm/15m
  • szydełko 5,5
  • nici bawełniane
Krzaczek służący za tło dla koszyczka to berberys:)

Dawno nie zrobiłam jakiegoś ciuszka...może następnym razem pokażę coś co można założyć na siebie,bo jak do tej pory wszystkie pozaczynane prace zostały unicestwione.

Pozdrawiam serdecznie z deszczowych Mazur:)

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjny koszyczek :-) Jest po prostu świetny - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)
      Linka jutowa leżała u mnie ...nie pamiętam od kiedy.Jeszcze jej mam trochę:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny koszyczek,fajny byłby na zabawki dla dzieci. Naprawdę super pomysł. Buziaczki. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zabawki by się nadał...sęk w tym ,że u mnie deficyt na maluszki;)
      Pewnie włóczka w nim wyląduje:)

      Usuń
  3. Ja w tym koszyku widzę kolorowe bobinki włóczek. Prezentuje się wspaniale. Pozdrawiam Katrinko ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno widziałam koszyk zrobiony taką techniką, a do tej pory nie spróbowałam zrobić. Bardzo podoba mi ten koszyk, jego kształt i wygląd, świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt koszyka wyszedł mi całkiem przypadkiem.Zamiast rozszerzać się ku górze zaczął mi się dziwnie zwężać...oczywiście zapomniałam o dodawaniu słupków i robiłam prosto,potem bardzo gorliwie starałam się naprawić ten błąd i oto efekt:)
      Cieszę się ,że do mnie zawitałaś Erendis:)

      Usuń
  5. koszyk wyszedł fantastyczny, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczek rewelacja. Cudny !!!

    OdpowiedzUsuń