sobota, 4 lipca 2015

Dywanik...

Taki zrobiłam:)




Wzór prosty,nici grube,wielkie szydło to i szybko powstał:)Będzie sobie leżał w mojej sypialni...jak ją wreszcie wyremontuję:)))Pewnie zabiorę się za to dopiero późną jesienią.Na razie pomieszczenie po wyprowadzce mojego dziecka straszy pustką,choć skutecznie staram się temu zapobiegać upychając tam wszystko co chwilowo zbędne.Zwykłą graciarnię tam robię:)))


Dywanik na podłodze w "graciarni":)Jak na mój gust jest troszkę za wiotki...wymyśliłam,że uszyję (kiedyś tam) z materiału i ociepliny spód i w ten sposób go usztywnię.To "kiedyś tam"będzie jak już kolor wybiorę:)))

  • szydełko 5,5
  • nici  bawałniane,zakupione na szpuli więc pojęcia nie mam ile poszło.
  • średnica 100 cm
  • wzór z gazetki Piekne wnętrza 2/2010 ,model 21


Z myślą o tym pomieszczeniu jakiś czas temu,"wyszarpałam "od znajomego fotel do renowacji:)
Też sobie czeka na "kiedyś tam":)))Na razie zgłebiam tajniki renowacji drewna i nastawiam się duchowo na zmianę tapicerki:)




Jest bardzo wygodny...ma tylko jedną wadę,robienie na drutach w tym fotelu nie wchodzi w grę:(
Walę nimi po tych dość wysokich podłokietnikach...poważny problem,bo drugi fotel już tam nie wlezie.

Na koniec trochę koloru Wam pokażę:)))Zapachu nie da sie przesłać wirtualnie ..a szkoda:)


Ten wiciokrzew posadziłam  dwa lata temu.W tym roku obsypał się kwiatami,które wieczorem pachną obłędnie:)

Został mi jeszcze do pokazania kolorowy kotek...perfekcyjny nie jest,ale  zabawny i owszem:)
Mieszka już u zwyciężczyni teledyskowej zabawy...mam nadzieję ,że dotarł w jednym kawałku:)



Dywanik i kotek to projekty 12 i 13 w wyzwaniu rocznym u Yadis...dopiero tyle,do 52 chyba nie dociągnę:)
Teraz pozostaje mi tylko przesłać serdecznie pozdrowienia wszystkim ,którzy dotrwają do końca tego posta:)

8 komentarzy:

  1. Pomysłowy dywanik. Prezentuje się wspaniale. Fotel po renowacji na pewno będzie super. Pozdrawiam Katrinko serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że koteczek dotarł w jednym kawałku :-) Cudny kotek :-)
    Dywan - rewelacyjny! Koniecznie muszę sobie wydziergać podobny do mojej nowej sypialni :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu:)
      Urządzanie domu to czysta przyjemność:)

      Usuń
  3. Dywanik prześliczny, chociaż ja bym zrobiła z niego obrus ;)
    A kotek uroczy, ma w sobie to coś ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie na okrągły stolik też pasuje...może tak zrobię ,a na dywanik poszukam czegoś grubszego:)

      Usuń
  4. No i kolejna podobna duszyczka,a do tego mieszka gdzieś niedaleko. Pozdrawiam i będę do Ciebie zaglądała. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że do mnie zawitałaś:)

      Usuń