poniedziałek, 4 maja 2015

Muzycznie...z dzianiną w tle i rozdawajką:)

Niestety nic nie zrobiłam ostatnio...brak czasu i wciąż boląca ręka skutecznie uniemożliwiają mi dzierganie:(
Dzisiaj wreszcie mam wolny dzień i z tęsknoty za wełenką pobawiłam się w wyszukiwanie teledysków z dzianiną w tle:)Nie mam ich wiele...gdyby ktoś miał jakiś klip to podrzućcie link w komentarzu.
I tu mam niespodziankę:)Wszystkie osoby,które zamieszczą link z teledyskiem w którym będzie widoczna dzianina,włóczka czy cokolwiek związanego z dzierganiem wezmą udział w losowaniu paczuszki a nawet rzec by można dużej paczki:)W paczce rzecz jasna włóczka...a dokładnie włoska bawełna wyprodukowana przez INDUSTRIA ITALIANA FILATI
 w kolorze ,którego niestety nie potrafię uchwycić na zdjęciu.Rozbielona cytryna?Upolowałam i podzielę się...400g trafi do zwyciężczyni losowania:)
Losowanie odbędzie się 16 maja z samego rana...serdecznie zapraszam do zabawy:)

Do tego coś do poczytania...i co mi tam jeszcze przyjdzie do głowy,różne przydasie,gazetki robótkowe...:)


Na zdjęciu jest też ślicznie kwitnący żagwin.

No dobrze ,czas na teledyski

.









I ostatni...zachwycił mnie.Znalazłam go TUTAJ.


Z frontu robótkowego...hmm,coś się tam dzieje:)))


I na koniec...
serdecznie witam nową obserwatorkę :)Zatrzymajcie się na chwilę u Arlety...warto:)


4 komentarze:

  1. Uwielbiam szydełkowe sukienki :-) A na teledysku Pitbulla jest taka :-)
    Link - https://www.youtube.com/watch?v=hHUbLv4ThOo
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sukienk!!! I oczywiście zadanie zaliczone:)

      Usuń
  2. Ale rarytas, choc zadanie tez dosc trudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu...wcale takie trudne nie jest:)
      Czekam na Twój teledysk!

      Usuń