wtorek, 31 marca 2015

"Grzeczny" sweterek i coś kolorowego:)

Prościutki....połaczenie szydełka i drutów.

Z początku na dole sweterka miało nic nie być...ale ta nitka  za nic nie chciała się poddać blokowaniu i uparcie brzeg się wywijał do góry.Powstała więc na dole mała falbanka,tym samym wzorkiem szydełkowym co karczek i rękawki.

Na przodzie,zachciało mi się wyprodukować fałszywy szew.

Najbardziej jednak podobają mi się rękawki,mimo że to reglan zrobiłam małą główkę u góry.Wygląda to świetnie...to znaczy pasuje mi:)))

Kolor na zdjęciach nie wyszedł jak powinien...a prawdziwy to ultramaryna:)))


  • druty nr 2,5
  • szydełko 2,70 mm
  • chyba akryl(kupiłam całą reklamówkę szpul z tym kolorem,nić jest grubości włosa,część drutowa robiona była z 12 takich nitek a szydełkowa z 6,dzieki temu sweterek jest wszędzie jednakowej grubości...czyli cieniutki i lekki jak piórko)
I byłby to koniec postu gdyby nie komplet popełniony w tempie błyskawicy...przez co doskonały nie jest:)
"Złap wiosnę"...wyzwanie w ramach turnieju dziewiarskiego u IK.No to złapałam:)))
Kolory nawet mnie przerażają:)))Z racji tych kolorów,komplet otrzymał nazwę Hiacynt:)


Oba projekty zaliczam jako nr 10 i 11 w wyzwaniu rocznym u Yadis:)



8 komentarzy:

  1. Rewelacyjny sweterek :-) Doskonały fason i kolor :-) Uwielbiam połączenie szydełka i drutów.
    Wyzwaniowy komplet Cudny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek miałam na sobie wczoraj i przyznam, jest świetny:)

      Usuń
  2. Świetny sweterek,bardzo mi się podoba łączenie szydełka z drutami:))I te fajne "ciecia" :))Hiacynt mocna wiosenny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle razy już się zarzekałam,że nie będę robić biżuterii.Kompletnie nie mam do tego ręki...i znowu jest:)))

      Usuń
  3. Sweterek wyszedł świetny. Bardzo pięknie wykonany i kolor super. Falbanka którą musiałaś dorobić dodała wiele uroku .Komplecik wiosenny też bardzo mi się podoba . Wszystkiego dobrego na ten przedświąteczny tydzień. Mało bloguję , krzątanina domowa mnie pochłania. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Falbanka jest fajna...mimo ,że powstała przez przypadek:)
      Przed świetami ,my kobiety zawsze mamy mniej czasu :)Ale myślę też ,że mimo wszystko to lubimy:)))

      Usuń
  4. Śliczny sweterek :) Bardzo fajnie wygląda połączenie drutów i szydełka, no i te fałszywe szwy... Super!
    Komplecik biżuteryjny też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek w super kolorze :)

    OdpowiedzUsuń