wtorek, 10 lutego 2015

Najjaśniejsza z barw.

Lepszy czarny jest niż biały!
 Lepszy biały, za to ręczę,
Wszak się na mnie poskładały b
arwy, które tworzą tęczę”.
                                Jan Brzechwa "Kolory"

Biel...nie to nie jest mój ulubiony kolor.Nawet wiedza ,że bardzo mi w nim do twarzy nie zmienia mojego stosunku do tego koloru.
Za to połączony z innym kolorem już odpowiada mi bardzo:)


 Kolory ponoć odzwierciedlają charakter człowieka...hmm całkiem możliwe:)
                                                                 
           Znaczenie i symbolika koloru białego, a charakter człowieka
" Osoba opisująca siebie kolorem białym egocentryczna, samotna, indywidualna oraz ma niskie poczucie własnej wartości.
Biel to barwa, która domaga się towarzystwa innego koloru. Jeśli ją wybrałeś, to prawdopodobnie przeżywasz poważną przemianę duchową - biel jest uniwersalnym i wyabstrahowanym kolorem, obrazuje pomysł, który jeszcze nie przybrał ostatecznego kształtu. jesteś jednostką, indywidualistą i wędrowcem, ale nade wszystko samotnikiem. Wybrałeś prosty i czysty kolor, który domaga się dopiero uznania.
   Po dodaniu czerwieni, zmieszaniu z błękitem czy innym kolorem, biel zmienia odcień. Ty też szukasz prawdy o sobie - nie wolno ci uciec w abstrakcję. Rozluźnij się trochę i dołącz do innych, by stworzyć godną mieszankę kolorów. Niektórzy zwą cię samotnikiem, ale nie możesz być zawsze sam - przecież każdy potrzebuje rodziny i tożsamości."
Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o kolorach to zajrzyjcie na stronę z której pochodzi powyższy tekst:)
                                                        Klik

Zapomniałabym :)
Zrobiłam komin na zamówienie mojej koleżanki...biały.





  • Szerokość 32cm.
  • Długość 140 cm
  • Druty nr 7
  • Włóczka Opus Benia 100/174m  70% akryl,30% wełna
  • Wzór ,ryż pojedyńczy Wzór tutaj 
Jeszcze słówko o brzegach komina.
Oczka brzegowe,czyli pierwsze i ostanie oczko robiłam metodą supełkową Klik.



ABC robótek na drutach to kopalnia wiedzy dla początkujących i nie tylko.Jeśli czegoś nie wiecie to tam powinno to być:)Polecam .

Się rozpisałam:)))
Kurczę jeszcze jedna sprawa...banerek od Jednokropki jest u mnie wielgachny.Czy tylko właścicielka może zmienić rozmiar?Może ktoś mi podpowie coś w tej sprawie:)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie:)

8 komentarzy:

  1. Piękny komin !! Podoba mi się bardzo wzór ryżowy , ale nie lubię robić tym ściegiem. Kolor biały nie jest moim ulubionym również . Kolorem numer jeden jest czarny , potem bakłażany , fiolety i fuksje a na trzecim miejscu zielenie. Ostatnio powróciłam do szarego . Pozdrawiam Katrinko cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Podobno nasze upodobania kolorystyczne zmieniaja się pod wpływem przeżyć,człowiek dobiera kolor do swojej psychiki.Może rzeczywiście tak jest:)

      Usuń
  2. Wspaniały komin :-) Ostatnio zakochałam się od nowa w ryżu... :-)
    Niestety nie lubię koloru białego i jakoś nie potrafię się do niego przekonać. Podoba mi się u innych, ale ja i biel... fatalny pomysł ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryż to bardzo efektowny i prosty wzór,ostatnio trochę zapomniany:)
      Ja lubię błękity,granaty...czerń w połaczeniu ze wszystkimi kolorami tęczy.
      Biel zostawiam komuś o idealnej cerze:)

      Usuń
    2. Katrinka zmniejszyłam baner na swoim blogu, może teraz będzie lepiej. Niestety jestem początkująca w blogowaniu i wielu rzeczy jeszcze nie umiem. Jeśli nowy też będzie taki wielki to po prostu go nie umieszczaj.

      Usuń
    3. Nie udało się...ale to nic nie szkodzi,niech sobie wisi taki jaki jest:)))

      Usuń
  3. Piękny komin, super praca, osobiście koloru białego nie lubię , ale tutaj mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Kurczę...ten biały kolor jest jakiś niekochany:)))Nikt go nie chce:)

      Usuń