niedziela, 1 lutego 2015

Czapka ćwiczebna:)

To tak w ramach ćwiczenia ściegu patentowego na okrągło.Marnie mi to wyszło ale coś tam wyszło i choć trochę przypomina ścieg patentowy:)))
Ja podglądałam jak robi to mistrzyni o Tutaj:)
A to już moja czapa w towarzystwie kolorystycznie pasujących tulipanów:)


I tak rzutem na taśmę 3/52:)))

Może przy okazji zrobię post podsumowujący miesiąc styczeń...
Sweter na grubych 10,
Włóczka Angora Active 500m/100g


Kominek dla koleżanki na 6.Włóczka Angora Active 500m/100g

Komin z resztek włóczek ozdobnych,który w razie czego może być otulaczem.

No i prace ,które już tutaj pokazywałam w tym miesiącu...czyli skarpeciochy i kaskadowy sweterek
nie pamiętam kiedy tyle zrobiłam w tak krótkim czasie, a to przecież takie przyjemne zajęcie jest:)

Miało być szydełko i jak to zwykle u mnie wyszło całkiem inaczej:)))

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjne prace :-)
    Kominy doskonałe - szczególnie podoba mi się ten czarny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)
      Czarny to mój faworyt,jak już muszę coś załozyć na głowę to wolę żeby nie przylegało do niej:)))

      Usuń
  2. E tam marnie, ja nawet nie probuje ;) Swietne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak patrzę na Twoje poczynania Elu,to chyba nie ma rzeczy niemożliwych dla Ciebie:)

      Usuń
  3. Katrinko przegapiłam Twoje ostatnie dwa posty / skarpeciochy super i sweterek również / . bo jakimś cudem zniknął mi Twój blog z paska / ale zaraz to naprawię / . Prace z tego wpisu wspaniałe. Pięknie dziergasz. Cieszę się bardzo , że reaktywowałaś na nowo blog bo z chęcia będę tu wpadać. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu,będzie mi bardzo miło Cię gościć:)
      Dziękuję za przemiły komentarz:)

      Usuń