środa, 15 stycznia 2014

Wróciłam...byłam gdzieś na końcu świata:)
Odkurzę pięknie,wymiotę pajęczyny...wysprzątam głowę :)))
Dzisiaj za oknem jest nareszcie biało...może szaro-bure przygnebienie pójdzie sobie do diabła i powróci moja wena:)
Nie zrobiłam nic przez te trzy miesiące...no jakieś drobiazgi,trochę prezentów pod choinkę i zimowy komplet dla koleżanki ,czapka i szalik:)






 Czapkę robiłam z "przepisu"Antoniny:)A szal to już prosta sprawa.

  • Włóczka Puchatka,robiona w dwie nitki .(za nic nie mogę sobie przypomnieć ile poszło)
  • Otok czapki na prostych drutach nr.6
  • Góra czapki na drutach pończoszniczych nr4,5
  • Szal druty nr 6
  • Wzór otoku i szala podwójny ryż.


Teraz umiejetność,którą posiadłam dzień przed Wigilią:)Nauczyłam sie szyć poszewki na poduszeczki!
Przyspieszony kurs szycia nie byłby możliwy bez świetnych instrukcji z Tego bloga.Zerknijcie naprawde łatwizna,korzystałam ze sposobu pierwszego:)Szydełkowe aplikacja miałam zrobione wcześniej.
I tak moje dwie siostry zostały obdarowane poduszkami:)





Serdecznie dziekuje za wszystkie zostawione komentarze i za to ,że tu zagladacie;)
Ponieważ rok dopiero się zaczął to skruszona, że nie zrobiłam tego wcześniej życzę Wszystkim spełnienia marzeń i radości .Pogody ducha i oby ten rok był lepszy niż poprzedni:)))
K.

15 komentarzy:

  1. Fioletowy komplet - rewelacyjny! Cudowny kolor i idealnie zrobiony.
    Poduszki cudowne.
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - dużo szczęścia i zdrowia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor zimowego kompletu, a poduszki prześliczne. Może spróbuję zrobić podobne?
    Pozdrawiam i zapraszam http://nitki-emerytki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziekuję za odwiedziny i za zaproszenie:)))

      Usuń
    2. Ale fajnie, ze znowu ejstes :) Musze podejrzec, jak to idzie z poszewkami ;)

      Usuń
    3. Też sie cieszę...zaległosci mam w odwiedzaniu takie ,że łoj:)))
      A szycie poszewek tych najmniej skomplikowanych to naprawdę nic trudnego:)

      Usuń
  3. Witaj Katrinko ! Komplet zimowy super i w kolorze moim ulubionym . Poduszki fantastyczne , pięknie połączyłaś tkaninę z aplikacjami szydełkowymi. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i na pewno ciepły komplet :) Poduszki przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekności tworzysz, śliczny komplet a poszewki na poduszki to prawdziwe dzieło. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie ,że mnie odwiedziłaś:)
      Dziękuje:)

      Usuń
  6. Hejka :)))

    I jak ja mam do Ciebie mówić :D
    Kasiu podziwiam samozaparcie... dziergasz śliczne rzeczy, ten komplet jest świetny i kolor z tych co lubię pasowałby do mojej kurtki :D

    Wygląda mi na to, że wyszczuplałaś :D koniec świata Ci posłużył :)))

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Feniks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      Ty to potrafisz człowieka wprawić w dobry nastrój:)))
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Poduszki są cudne uwielbiam połączeni szydełka i materiału.
    Pozdrawiam Lacrimaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne poduszki. Komplet dla koleżanki w pięknym kolorze i widać, że cieplutki
    Przepraszam, że tu, ale mam pytanie czy robiłaś coś może z tej taniej, żółtej włóczki polecanej na Marancie?
    Jaka ona jest?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszki jakie śliczne każda pani powinna je mieć w salonie.Jeśli przeczytam nazwę Hrubieszów lub miejscowości w pobliżu to serce bije mocniej .mieszkałam tam 20 lat i w dodatku to dzieciństwo i młodość zawsze miło się wspomina pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń