niedziela, 15 września 2013

Tuniczka na zakończenie lata.


Miało być o Świętej Lipce...(nie będę już nigdy mówić o planach)a nie będzie:)
Miała być odsłona projektu kilka dni temu...(nie będę już nigdy gadać o planach)a jest dzisiaj:)
Coraz częściej codzienność wygrywa z moimi planami:)
Już wracam do tematu.Zimno dzisiaj u mnie i ponuro,za nic bym nie ubrała tego do sesji.Zabrałam więc moją zastępczynię i wywlokłam ją na dwór odzianą bardzo letnio:)




  • Karczek ,druty nr 10,włóczka Nako Comfort stretch.50g/193m.Poszło tylko 25g.
  • Dół bluzeczki to Lenka
  • Druty nr 4,100% len 50g/300m.Na dół poszło 100g
  • Wzór użyty do zrobienia karczka znajdziecie u Intensywnie Kreatywnej

Tuniczka a właściwie bluzeczka jest robiona bezszwowo,miała być dłuższa ale zabrakło mi cierpliwości:)
Ale i tak jest nieźle:)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających  do mnie:)))
Na koniec widok niezbyt rozsądnej , dziergającej w amoku maniaczki,miłośniczki wszelakich robótek ręcznych:)
Bolało przez dwa dni:)))

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Teraz muszę zrobić coś na chłody...jak Twój ostatni cieplutki sweter:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna i pomysłowa tunika, pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna tunika. Idealny fason i cudne kolory :-)
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię łączyć czerń z intensywnymi kolorami:)

      Usuń
  4. jakie piękne miejsce do dziergania ... tuniczka rewelacyjnie wyszła pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,miejsce jest cudowne:)))Taka piękna pogoda była jeszcze tydzień temu.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się tunika zwłaszcza góra z małymi rękawkami, zbytnio nie lubię skosów na dole ale tu prezentują się wspaniale.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:)Zawsze staram się robić rękawki...jakoś bez nich nie czuję się komfortowo.

      Usuń
  6. Fajne polaczenie kolorow i wzorow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Teraz na drutach mam jesień,kolorów aż siedem:)

      Usuń
  7. Śliczne rzeczy wyskakują spod Twoich łapek-:)tuniczkę Ci ukradnę a potem przyjdę po sukienkę biało-czarną.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna że nie musisz kraść:)))

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Super wyszło połączenie różnych kolorów i ściegów :) Dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo, bardzo miło :) Mam nadzieję, że się nie pogniewasz, jeśli jednak nie podejmę zabawy - zakładając bloga założyłam po prostu, że nie będę w to wchodzić. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Co do zabawy, całe szczęście nie jest obowiązkowa:)))

      Usuń
  9. bardzo ładniutka ta tuniczka
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle? jest świetnie, i zestawienie kolorystyczne i fason

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze patrzę zbyt krytycznie na swoje wytwory:)

      Usuń
  11. na tak pięknym łonie natury nie może powstać nic innego jak dzieło sztuki, tunika extra, kiedy już Ci się znudzi chętnie odkupię :)

    OdpowiedzUsuń