poniedziałek, 30 września 2013

Otulacz i zakupy:)

.
Szydełka posiadają tajemną moc,znikają wtedy kiedy są najbardziej potrzebne , jedno znalazłam w piecu centralnego ogrzewania:))).Jak tam trafiło nie wiem do dziś:)
Niby mam...ale od przybytku głowa nie boli:)


Najmniejszy rozmiar to 0,90 mm a największy 6,50 mm..24  szydełka .Nie wiem dlaczego jedno miejsce było puste,brakowało szydełka 2 mm,wsadziłam tam już swoje ulubione(uratowane z pieca) dwustronne firmy Tulip.
Zestaw kupiłam u nas na allegro,jest to wyrób tej  firmy .
Jak się będą sprawować dam znać:)

A teraz to co będzie nam niezbędne (w zasadzie już jest potrzebne) do ogrzania zmarzniętych kości:)))




Do kompletu dorobiłam mitenki


Garść informacji.
 Otulacz

  • Diana Extra 4/2013 model nr 6
  • Druty z żyłka nr 8 i szydełko do zrobienia sznureczka nr 5.
  • Włoczka Multicolor  80% akryl 20% wełna 100 g =90 m
  • Poszło prawie 300 g
Mitenki

  • Własna fantazja
  • Druty pończosznicze nr 4
  • Beżowa włóczka  to" upolowana" Merina 50% anilana 50% wełna
  • Resztka z otulacza.
Ot i tyle udało mi się ostatnio zrobić...rzeczy z paseczka postępu prac dalej leżą odłogiem.




17 komentarzy:

  1. Komplecik na chłody jak znalazł jest bardzo ładny a szydełka tez często szukam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu:)
      Komplecik już podarowałam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ponoć grzeje jak trzeba,komplecik oczywiście:)
      Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  3. To prawda, że czas najwyższy pomyśleć o ciepłych ubrankach :) Komplecik super!
    Widzę, że masz niezły arsenał szydełek - tej marki nie znam, ale uwielbiam szydełka Tulip i Apple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,arsenał mi się powiększył:)Grubych szydełek mi brakowało a zima idzie:)))
      Apple nie mam ani jednego.

      Usuń
  4. To teraz szydełka Ci się nie pogubią! ja moje ciągle szukam po całym domu....a otulacz i mitenki śliczny i najpewniej bardzo cieplutki ,jak znalazł na teraz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutki,cieplutki...ale już nie mój:)))
      Szyjesz pięknie,organizer na szydełka sobie machnij:)Ja mam w planach,jak się w szyciu podszkolę:)

      Usuń
  5. fajne te szydełka tez bym takimi nie pogardziła
    komplet superowy ,będzie ci cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplecik powstał w dwa wieczory:)
      A szydełka sobie spraw...a co:)))

      Usuń
  6. No trzeba sobie sprawiać takie "małe" przyjemności :D Również nie znam tej firmy - czekam zatem na recenzję :)
    Otulacz rewelacyjny i piękne mitenki :) Od samego patrzenia robi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już niebawem:)
      Zimno się zrobiło nie wiadomo kiedy,wyciągajmy zatem ciepłe włóczki i do dzieła:)

      Usuń
  7. Też mi się ciągle szydełka gubią, a potem szukam ich po całym domu,a niby zawsze odkładam je w to same miejsce ;) Piękny komplecik, przydadzą się teraz ciepłe ubrania, podobno szykuje się nam bardzo mroźna zima.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łapki w mitenkach i czarujesz coś tam na zaczarowanej kuli? pewnie nowe dzieło. Narzutka solidna, jak dla ciebie zima może juz nadejść. Jesteś zaopatrzona- buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. komplecik śliczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny komplet, na obecna porę idealny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. a z innej beczki
    2014...
    żeby marzenia się spełniały :)

    pozdrawiam ciepło,
    Karola

    OdpowiedzUsuń