poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Sukienka miejska:)

Naprawdę miejska...a ja mieszkam na wsi to i zdjęcia w wiejskiej scenerii będą:)
Dzisiaj przed pracą namówiłam mojego osobistego" fotografa" na sesję.Nie jest tak zjawiskowa jak sesja
Kasi
Kasia była inicjatorką wspólnego dziergania kiecki,i tak po wielu nocach powstała sukienka zupełnie inna od pierwowzoru.
Chwalę się więc bo jestem zadowolona niezmiernie:)))



Teraz garść informacji.Sukienkę robiłam od góry(zapobiegliwie wybrałam tę metodę,przewidując że zabraknie mi białego lnu)stało się i musiałam kombinować:)Dodałam czarny dół i zapięcie z .
tyłu w postaci czarnego kwiatka.


Jest bardzo wygodna:)
  • Len 100%,robiony w dwie nitki.
  • Bawełna Aria,wyrób Ariadny,100g/425m.
  • Szydełko nr. 3 i 2 tulip.
  • Wzór tutaj
Miało być też o upominkach.Dostałam śliczne prezenty od Ani

Zajrzyjcie  do niej,zobaczycie jakie piękne rzeczy otrzymałam w ramach wymianki:)

Jest mi niezmiernie miło powitać nowych obserwatorów:)))
Do następnego razu...mam nadzieję że niedługo coś tam wydziubię:)))





21 komentarzy:

  1. Wspaniała sukienka. Kolejna interesująca wersja. Cudnie wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko,pochwała od Ciebie to zaszczyt:)

      Usuń
  2. Cudna sukienka :-) Wspaniale w niej wyglądasz.
    Świetnie, że jest dwukolorowa - tak jest idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podoba mi się to połączenie,nawet nie żałuję zaczętej bluzeczki.Musiałam ją spruć:)))Ale już uzupełniłam zapas...

      Usuń
  3. sukienka swietna, pokusiłam bym sie na taka ale w tym roku nie uda mi sie takiej zrobic za mało lata zostało,

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana sukienka i kombinacja kolorów;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje za odwiedziny:)
      Następny wyrób będzie z Lenki:)))

      Usuń
  5. Wow, jaka piekna :) Dziekuje za wspolne dzierganie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja też wyszła fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest, świetnie wygląda zakończenie u dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i dzięki połączeniu tych kolorów wyszło elegancko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna, elegancka brawo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. PIęknie dziergasz a sukienka zachwyca elegancją! Dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka cud miód
    a jak Ci w niej ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza sukieneczka i fantastyczna modelka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! Brawo, brawo, brawo!!!
    Okazuje się, że czasem brak włóczki i zastąpienie jej innym kolorem, wychodzi ciuszkowi na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza, subtelna, elegancka, kobieca..... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prosze prosze , jak modelka na pokazie - podziwiam ze sie tak chce i jeszcze ktos fotki robi !

    OdpowiedzUsuń