wtorek, 30 lipca 2013

Lepiej późno niż wcale...

 Czas wreszcie zadbać o mój raczkujący blog:)
Nie zdziałam wiele przez ten miesiąc...na robótki zostaje mi tylko nocna pora.Ale coś tam potworzyłam.
Na początek prezenty zrobione dla forumowej koleżanki.
Liściasty sweterek
Wzór może nie jest trudny tylko wymagający skupienia:)

  • Akryl 100%
  • Druty nr 3
  • Rozmiar sweterka 34
  • Wzór z Sandry /marzec 2013 model 30
 Jeszcze medalion...tym razem znalazł się na nim czarny haft.
Mam nadzieję że prezenty choć troszkę się spodobały:)
Chyba na tym poprzestanę bo wyjdzie tasiemiec, następnym razem pokażę co ja dostałam.Teraz szybka kawa i do pracy.
Miłego dnia wszystkim życzę:)

Miło mi  że zaglądacie do mnie:)))
Bean,dziękuję za rady...następny post będzie sukienkowy:)))




3 komentarze:

  1. Ładny kolorek :) Jestem pewna, że prezenty się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały sweterek :-) Śliczny kolor i wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń