niedziela, 16 czerwca 2013

Wspólne dzierganie sukienki.

Nie mam nic do pokazania tym razem, ale za to mam w planach sukienkę...
Wszystkie szczegóły odnośnie tej sukienki znajduja się na blogu
Kasi,pomysłodawczyni  wspólnego dziergania:)
Nie bardzo miałam czas,ale próbkę zrobiłam i oczywiście już przy tym popełniłam błąd
Tak to wygląda...(zdjęcie wzoru pochodzi z bloga Kasi)

  • LEN 100% 
  • SZYDEŁKO NR.5 TULIP
  • NABRAŁAM 32 OCZKA
  • MOJA PRÓBKA MA 10 CM WYSOKOŚCI I 16 SZEROKOŚCI 
Jutro poprawię próbeczkę i zacznę dziergać.Próbowałam mniejszym rozmiarem szydełka ale robótka nie wyglądała dobrze,zostanę więc przy tej piątce.
Pokażę jeszcze inny wzór z tego samego materiału i tym samym szydełkiem...zalążek bluzeczki:)

Ciekawe kiedy ja to pokończę a jeszcze wymianka u Maranty mnie skusiła:)Ale tej zabawy nie mogłam przegapić:)))
Mam znowu dwa długie dni odpoczynku,może coś tam stworzę...teraz idę po kawę i jeszcze poszperam,poodwiedzam i popodziwiam :)))

1 komentarz:

  1. No to będziemy razem dziergać. Ja czekam na zamówiony kordonek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń