wtorek, 18 czerwca 2013

Medalion...i poprawiona próbka:)

No i stworzyłam maleństwo,podoba mi się i będę nosić.
Z lenistwa(bo przecież mam wolne:P)nie chciało mi się wyjść na dwór żeby zrobić zdjęcie.U mnie dzisiaj zimno i ponuro,więc jest jakie jest.
  • Wzór na różyczkę znajdziecie tutaj
Nawet przymierzałam jak będzie wyglądać z czarną kiecką:)
Migawka z ogrodu.Dzisiaj tylko bodziszki...bardzo lubię niebieskie i fioletowe kwiaty , mam ich najwięcej w ogrodzie
Czas na poprawioną próbkę .Poprzednim razem użyłam jednak zbyt dużego szydełka,Różnica jest ogromna
Tutaj szydełkiem nr.5 Tulip

Ta szydełkiem nr 3 Tulip
Nie wbijałam też szydełka w oczka łańcuszka tylko pod łańcuszek.
 Ważna rzecz którą muszę zapamiętać...Po zrobieniu próbki trzeba odczekać parę godzin zanim ją zmierzymy.Ja oczywiście niecierpliwiec jeden,zmierzyłam od razu,przeliczyłam i do roboty.
Sukienka na dole ma mieć 52 cm a ma 60
I tym sposobem mój urobek pójdzie do sprucia:(
Niestety rozstanę się na jakiś czas z sukienką bo muszę zrobić niespodziankę na wymiankę...a to troszkę potrwa.
Mam nadzieję że was nie zanudziłam na śmierć:)

Serdecznie witam  moich nowych obserwatorów:)
Jest mi niezmiernie miło że zaglądacie do mnie:)
Janeczko,zdaje się że będziesz robić rękawek w swojej sukience...jak sobie nie poradzę to zgłoszę się do Ciebie po radę:)

3 komentarze:

  1. Faktycznie druga próbka wygląda o wiele lepiej :) Medalion super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale się prezentuje z kreacją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny medalion! Z czarną suknią prezentuje się cudownie :)
    Jeśli chodzi o szydełkowanie, to ja dobór szydełka uzależniam nie tylko od wyglądu, ale też od tego, czy w danym wzorze robótka nie wychodzi zbyt sztywna, a niestety dużo prac szydełkowych takimi właśnie jest ;) Jest to szczególnie istotne gdy robimy ubrania.
    Z kordonka Maxi serwetki robię szydełkiem 1,25-1,5mm a już np. ubrania na lato 1,75-2,1mm ;)Będę podglądać powstawanie sukienki i życzę by praca przebiegała szybko i bez niespodzianek :D

    OdpowiedzUsuń