wtorek, 14 maja 2013

Wyszywanie jest fajne!

Chyba pokocham to zajęcie:)
Dawno temu kupiłam na allegro zestaw do wyszycia bieżnika(nici do wyszywania,materiał,igła)
Bieżnik był z drugiej ręki i ktoś już wyszył jeden motyw.Nie bardzo lubię serduszka, ale tutaj mi się spodobały i wyszyłam całą resztę:)Dorobiłam delikatną koronkę i...oto jest.
Dumnie zdobi moją komodę...niby to nic takiego a jak cieszy:)))





  • Nie mam pojęcia co to za nici,wyszywało mi się nimi świetnie.
  • Koronkę robiłam szydełkiem nr.2 
  • Haft wyprałam,wykrochmaliłam,upięłam" milionem" szpilek pikotki.Następnie wysuszyłam i dokładnie wyprasowałam po lewej stronie.
  • Szerokość z koronką 24 cm.,długość 92 cm.
Będą następne wyszywanki,wiem to już teraz:)Na razie mam rozgrzebane dwie robótki i naprawdę nie wiem kiedy je skończę.Wiosna wybuchła jak wulkan a wraz z nią wszędobylskie zielsko w ogrodzie.No i do pracy trzeba chodzić...ech.Tyle chciałoby się zrobić...




2 komentarze:

  1. śliczny ten bieżnik Kasiu
    gratuluję
    będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo,serdecznie dziękuję:)
      Będzie mi miło Cie gościć:)

      Usuń