poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Pokusa.

Uległam pokusie...
Pokusie blogowania oczywiście.Dzisiaj jest pierwszy dzień i pierwszy wpis.
Dzisiaj obchodzimy też  Dzień Ziemi.Jednym z celów tego dnia jest przybliżenie całemu społeczeństwu ,jak ważne jest dbanie o środowisko naturalne...i tu muszę pochwalić większość szalonych rękodzielniczek, za to że dbają namiętnie. Przetwarzamy wszystko co się nadaje do wtórnego użycia.To nic że przy tym jesteśmy "chomikami" a nasza przestrzeń domowa kurczy się w zastraszającym tempie...recykling wszak ważna rzecz.
Czyż nie cudny?Zdjęcie znalezione gdzieś w sieci. Świetny pomysł na odnowienie starego fotela.


Ja pruję stare swetry,najczęściej kupione za grosze  i daję włóczce nowe życie .Na zdjęciu zaczęty projekt z takiej właśnie  odzyskanej wełenki.

Muszę się jeszcze dużo nauczyć o tym blogowaniu.Jak wstawiać zdjęcia żeby się powiększały,jak dodawać różne gadżety itp.
Tak czy inaczej już teraz serdecznie zapraszam wszystkich...nawet  z krytyką:)

4 komentarze:

  1. Faktycznie - nie myślałam do tej pory o robótkach jako o recyklingu :)
    Gratuluję debiutu i trzymam kciuki za dalsze kroczki!
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję bloga i pięknej szarej robótki. W razie pytań na temat blogowania wal do mnie jak w dym na pw :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu,jesteś pierwszą osobą która tu zajrzała.Bardzo Ci dziekuje za wsparcie.
    Pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń